«عید غدیر»؛ آخرین فرصت ثبت‌نام دومین طرح حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» ویژه مددجویان بهزیستی

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، گفت: عید سعید غدیر خم آخرین فرصت ثبت‌نام دومین طرح حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» ویژه مددجویان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، حجت‌الاسلام «سیدمهدی سیدمحمدی» سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی یک جامعه هدف بسیار گسترده دارد و متولی ارائه خدمات به یک جامعه ۴ میلیون و ۵۰۰ نفر است که به صورت مستقیم از سازمان خدمات دریافت می‌کنند، افزود: این جامعه علاوه بر خدمات اجتماعی مطلوب نیاز به خدمات فرهنگی که بهترین شکل توانمندسازی است، دارند.

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از آغاز ثبت‌نام دومین طرح حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در دوره دوم این طرح، نزدیک به ۲۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی سراسر کشور که جامعه هدف ما هستند، ثبت نام کرده و در مرحله بعد، به وسیله آزمون تعیین سطح و براساس ظرفیت موجود از بهترین‌ها دعوت به عمل آید. برخورداری متقاضیان از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب، الزامی است و از این افراد هزینه‌ای اخذ نمی‌شود.

وی در پایان یادآور شد: داوطلبان تا عید سعید غدیر خم فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان به نشانی www.isqa.ir و مطالعه ضوابط طرح، فرم ثبت‌ نام را تکمیل کنند.
 

کد خبر 2274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =