کرمان|صدیقه شبستری در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه : برنامه های آموزشی و پیشگیرانه برای تحقق سلامت اجتماعی را با جدیت پیگیری می کنیم

رئیس اداره بهزیستی شهرستان راور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی سخنرانی کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان صدیقه شبستری رئیس اداره بهزیستی راور در این سخنرانی با اشاره به سازمان بهزیستی  به عنوان یک سازمان علمی و تخصصی گفت : هدف اصلی در بهزیستی حمایت از جامعه هدف ، انجام فعالیت های پیشگیرانه و توانمندسازی گروه ها است .

شبستری با تاکید بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها اظهار داشت : در بهزیستی فعالیت های تخصصی از جمله آموزش مهارتهای زندگی,فرزندپروری, مشاوره پیش از ازدواج ,پیشگیری از اعتیاد با هدف حمایت از جامعه هدف انجام می شود .

وی مشاوره و انجام آزمایشات ژنتیک را در کاهش معلولیت ها موثر دانست و عنوان کرد : خانواده های دارای فرزند معلول باید به صورت جدی از خدمات مشاوره ژنتیک استفاده نمایند .

رئیس اداره بهزیستی راور با اشاره به ماموریت های متعدد و تخصصی سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد : اجرای برنامه های آموزشی پیشگیرانه و سلامت محور برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و معلولیت ها را به شدت و جدیت پیگیری می نماییم .

شبستری با تشریح خدمات اورژانس اجتماعی گفت : افراد جامعه می توانند به صورت  رایگان از مشاوره های این مرکز در زمینه های کودک,همسر,سالمند آزاری, دختران فراری.دختران و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب استفاده نمایند.

کد خبر 2266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد