رونمایی از سامانه سایه در بهزیستی استان کرمانشاه/نیازمندان واقعی شناسایی می شوند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به وسعت امکانات سمعی، بصری و رسانه ای در بهزیستی استان کرمانشاه باید به دنبال نرم افزاری باشیم که به راحتی بتوان از آن نرم افزار در جلب کمک های مردمی استفاده کرد و با سامانه سایه می توان نیازمندان واقعی را شناسایی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، جلسه شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه با حضور دکتر یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مهندس ربوبی دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور، مهندس زارعی معاون مجمع خیرین کشور، مهندس رضوان مدنی مشاور وزیر رفاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان در محل شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه از سامانه سایه با حضور خانم دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان، نمایندگان اداره کار ،بانک تجارت،مجمع خیرین ترنم صبح سپید،مهندس حمایت کار مدیر پروژه،مهندس رضوان مدنی مشاور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی،معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل اداره پست رونمایی شد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه گفت: با توجه به وسعت امکانات سمعی، بصری و رسانه ای در بهزیستی استان کرمانشاه باید به دنبال نرم افزاری باشیم که به راحتی بتوان از آن نرم افزار در جلب کمک های مردمی استفاده کرد و با سامانه سایه می توان نیازمندان واقعی را شناسایی کرد.
 
وی افزود: با توجه به مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی، زلزله و .. متاسفانه میزان نیازمندی های مددجویان بسیار افزایش یافته و ما می توانیم از طریق سامانه سایه نسبت به رفع این نیازها اقدام کنیم.

فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری اداره پست از سال های گذشته با بهزیستی، افزود: اداره پست استان خدماتی از جمله استعلامات مددجویان، توزیع اقلام و .. را به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه داده است و هم اکنون نیز این اداره کل آمادگی اتصال به سامانه سایه جهت ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان را دارد.

نماینده بانک تجارت استان نیز در این جلسه اظهار داشت: این بانک آمادگی ایجاد درگاه بانکی با قابلیت سریع دریافت کمک ها از طریق سامانه سایه را دارد و ایجاد لینک موسسات خیریه به نام نیکوکاری در دستگاه های ATM از جمله خدمات دیگری است که می توان ارائه داد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه سامانه سایه مابین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مجمع خیرین ترنم صبح سپید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل پست استان امضاء شد.

کد خبر 2261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد