حضور و پاسخگویی مدیرکل بهزیستی استان از طریق مرکز ارتباطات مردمی (111) سامد

بمنظور پاسخگویی مدیران دستگاهها از طریق سامانه سامد (111) مرکز ارتباطات مردمی ، مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری حضور یافته و به تماس گیرندگان پاسخ های مناسب ارائه نمود.

لازم به ذکر است : از عمده ترین در خواستها و تماس های  افراد جمعیت هدف می توان به مساعدت مالی ، کمک هزینه درمان ،  برقراری مجدد مستمری و حمایتهای جانبی اشاره کرد که  در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان صورت گرفت .

گفتنی است : از بین 17 نفز تماس گیرندگان نیز راهنمایی های لازم ارائه و به واحدهای مربوطه ارجاع خواهد شد .

کد خبر 22503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد