اصفهان| خوروبیابانک| بازدید معاون فرماندار ازمرکز سالمندان مهرورزان  

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی عطااله ایرجی معاون فرماندار، علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با حضور در مرکز سالمندان مهرورزان از سالمندان این مرکز عیادت کردند.

ایرجی معاون فرماندار در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی با تاکید بر احیاء و زنده نگه داشتن فرهنگ تکریم سالمندان گفت: تمامی دستگاه‌ها در این زمینه مسئول و باید جایگاه این قشر در جامعه بیش از پیش حفظ شود.

  ایرجی با اشاره به روند رو به رشد جمعیت کشور بسوی سالمندی، افزود: در این زمینه باید زیرساختهای لازم برای خدمات رسانی بهتر به این قشر در جامعه فراهم گردد و در همین راستا با بسیج امکانات موجود در دستگاههای اجرایی ذیربط و با خدمت رسانی به سالمندان تلاش گردد تا این قشر از جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

 علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی با بیان اینکه در شهرستان خوروبیابانک حدود 3170 سالمند زندگی می نمایند، افزود: در حال حاضر از این تعداد 160 سالمند تحت پوشش اداره بهزیستی و 21 سالمند از خدمات شبانه روزی مرکز مهرورزان استفاده می نمایند.

 رئیس اداره بهزیستی افزود: خدمات مراقبت در منزل توسط تیم تخصصی به بیش از 50 سالمند به صورت ماهانه از دیگر اقدامات این مرکز می باشد.

کد خبر 2243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد