اصفهان| تیران و کرون| دیدار امام جمعه و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تیران وکرون با همکاران اداره بهزیستی

بمناسبت هفته بهزیستی حجت السلام والمسلمین رشیدیان امام جمعه و حاج آقا قاری دبیر ستاد اقامه نمازشهرستان با حضور دراداره بهزیستی ضمن تبریک دهه کرامت و هفته بهزیستی به همکاران از زحمات آنان نیز قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون حاج آقا رشیدیان به همراه حاج آقا قاری با حضور در اداره بهزیستی ضمن تبریک دهه کرامت و هفته بهزیستی به پرسنل این اداره، از زحمات آنها تشکر و قدر دانی نمودند.

حجت السلام رشیدیان با اشاره به وظایف سنگین  سازمان بهزیستی در راستای خدمت رسانی به اقشار کم بر خوردار و بعضا دارای معلولیت از کلیه کارکنان خدوم بهزیستی خواست تا با جدیت وتلاش مضاعف در این شرایط سخت اقتصادی نسبت به حل و زدودن مشکلات این قشر همت گمارند که در نامه اعمال بالاتر وسنگین تر ازخدمت به این عزیزان عملی وجود ندارد.

معصومه حقیقی سرپرست اداره بهزیستی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان به اداره بهزیستی خاطر نشان کرد که این بازدید ها و هم دلی ها باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای همکاران در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف سازمان میشود.

کد خبر 2240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد