افتتاح سومین مرکز پشتیبانی شغلی ( SE ) بهزیستی آذربایجان شرقی

در پنجمین روز از هفته دولت سومین مرکز پشتیبانی شغلی ( SE ) معلولان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر صحاف در آیین افتتاح «مرکز پشتیبانی شغلی ( SE ) رسا» که با حضور اعضای شورای معاوینن این اداره کل برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان گفت: در سال جهش تولید و در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، سومین مرکز پشتیبانی شغلی بهزیستی استان با هدف بازتوانی معلولان تحت پوشش این اداره کل آغاز به کار کرد.

دکتر صحاف ضمن اشاره به آموزش ۳۰۰ نفر در ۲ مرکز قبلی، از تثبیت شغلی ۶۰ نفر از معلولین مراکز پیشین خبر داده  و گفت: شناسایی استعداد ها، علایق و مهارتهای معلولان، آموزش و معرفی به مراکز اشتغال  و کارآفرینان، مراحل فعالیت این مراکز می باشند  و اداره کل بهزیستی استان در راستای تثبیت اشتغال معلولان تحت پوشش در سال نخست ۶ ماه و در سالهای دوم و سوم ۳ ماه از کار آفرینان و مراکز اشتغالی که معلولان را به کار بگیرند حمایت می کند. 
وی از پرداخت تسهیلات کم بهره به کارفرمایان معلولان تحت پوشش به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای هر معلول و تا سقف ۴۰ نفر خبر داده و ابراز داشت: کمک به بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و پرداخت هزینه جبران کارایی از سایر حمایتهایی است ؛ که اداره کل بهزیستی استان در راستای حمایت از اشتغال معلولان انجام می دهد.
 شایان ذکر است مرکز پشتیبانی شغلی رسا در مساحتی به متراژ ۲۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 22348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد