اصفهان| دهاقان| دیدار علی اصغر قاسمیان فرماندار و مسئولین شهرستان با پرسنل اداره بهزیستی شهرستان دهاقان                                               

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، فرماندار و مسئولین برخی ادارات شهرستان دهاقان با پرسنل اداره بهزیستی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دهاقان، در ابتدای این دیدار موسوی رئیس اداره بهزیستی دهاقان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: هفته بهزیستی امسال از 22 لغایت 27تیرماه با شعار «بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت،توانمند سازی،ارتقاءسلامت اجتماعی» ، بیانگر نقش بی بدیل بهزیستی در توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: بهزیستی یک خانواده بزرگ است که با تمرکز بر منافع اجتماعی به جای منافع فردی، به دنبال گسترش خدمات خود در راستای کاهش معلولیت ها و آسیب های اجتماعی در تمامی سطوح جامعه است.

سپس «علی اصغر قاسمیان» فرماندار شهرستان دهاقان ضمن عرض تبریک هفته بهزیستی، ابراز داشت: بهزیستی جزء مقدس ترین ارگان های دولتی است و انجام وظیفه در این ارگان  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اجر دنیوی و اخروری را توأمان دارد.

قاسمیان در پایان با اهدای  تقدیرنامه از زحمات بی دریق و تلاش های موثر موسوی رئیس و کارکنان اداره بهزیستی تشکر و قدر دانی کرد.

کد خبر 2228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد