دیدار مدیر روابط عمومی بهزیستی استان با حجت الاسلام مرادی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان

در این دیدار بر لزوم ایجاد هماهنگی و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و افزایش تعامل هر چه بیشتر اداره کل بهزیستی استان با دفتر نماینده ولی فقیه تاکید شد.


مدیر روابط عمومی بهزیستی استان در دیدار با حجت الاسلام مرادی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ و مطالبات مددجویان گفت: بیش از نود درصد از درخواست‌های دریافت شده از طرف دفاتر نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توسط اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی پیگیری و پاسخ داده می شود.
بنا به گزارش روابط عمومی، نادری مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان در این دیدار، با بیان این مطلب که، جامعه هدف ما از محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه سازمان بهزیستی بصورت ذاتی رسیدگی به امور معلولین و نیازمندان و مرتفع کردن مشکلات جامعه هدف است و تلاش همه همکاران ما در اداره کل بهزیستی استان چیزی جز خدمت به این عزیزان نیست.
مدیر روابط عمومی در ادامه افزود: سایت بهزیستی استان، صفحه شخصی ما در شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و تلفن دفتر مدیر کل بهزیستی استان در دسترس جامعه هدف است و علاوه بر اینها روزهای دوشنبه هر هفته به صورت مستقیم و چهره به چهره می توانند با مدیرکل دیدار داشته باشند و مسائل، مشکلات و چالش های خود را به اطلاع وی برسانند. محتوای این درخواست ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.

حجت السلام مرادی نیز در این دیدار بر لزوم  ایجاد هماهنگی و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و  افزایش تعامل هر چه بیشتر اداره کل بهزیستی استان با دفتر نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردند.

کد خبر 22253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد