گیلان | رویکرد اجتماع محور بهزیستی گیلان به مقوله اعتیاد

دکتر حسین نحوی نژاد با بیان اینکه بهزیستی از پارسال در مبارزه با اعتیاد رویکرد اجتماع محور در پیش گرفته است افزود: پارسال ۷۰۲هزار نفر در زمینه پیشگیری و آموزش آسیب های اعتیاد آموزش دیدند.

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان گیلان جناب آقای باقری به همراه کارشناس پیشگیری ستاد جهت تبریک به مناسبت هفته بهزیستی با مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و معاون پیشگیری بهزیستی استان خانم دکتر نوبخت دیدار کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۶هزار نفر از خدمات مراکز ترک اعتیاد بهزیستی استفاده کرده اند گفت: در زمان کنونی به ۲۲۰معتاد متجاهر در تنها مرکز ماده ۱۶ترک اعتیاد بهزیستی خدمات  رسانی می شود.
دکتر  حسین نحوی نژاد با بیان اینکه بهزیستی از پارسال در مبارزه با اعتیاد رویکرد اجتماع محور در پیش گرفته است افزود: پارسال ۷۰۲هزار نفر در زمینه پیشگیری و آموزش آسیب های اعتیاد آموزش دیدند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان هم در این نشست با ابراز نگرانی از کاهش سن معتادان به موادمخدر در استان گفت: نرخ شیوع اعتیاد در سنین ۱۵تا۶۴ سال در استان ۵و۴ دهم درصد است.
وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها و والدین از مضرات موادمخدر بی اطلاع هستند گفت: باید با همکاری هم در این زمینه اطلاع رسانی بیشتر انجام شود و همه نهاد های متولی پای کار بیایند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان اعلام کرد: بر اساس آمارها حدود ۵۰هزار معتاد در گیلان شناسایی شده اند که نیمی از آنها در مراکز ترک اعتیاد تحت درمان هستند.

کد خبر 2222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد