هرمزگان | در سال گذشته 50 مشاور و روانشناس در بهزیستی استان مورد ارزیابی تخصصی قرار گرفتند.

به منظور ارتقای کیفی خدمات مراکز مشاوره تحت نظارت و با هدف سنجش علمی و تخصصی مشاوران و رواشناسان متقاضی فعالیت در این مراکز ، جلسه ارزیابی تخصصی در بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این ارزیابی که همه ماهه با حضور کمیته ای متشکل از 3 روانشناس مجرب استان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها ، روانپزشک ، معاون امور پیشگیری و کارشناس دفتر مشاوره بهزیستی استان برگزار می شود ، رواشناسان متقاضی فعالیت در مراکز تحت نظارت بهزیستی مورد سنجش علمی و تخصصی قرار می گیرند.

سامیه جهانشاهی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان در این خصوص بیان داشت : نتایج نظارت بر مراکز مشاوره زیر مجموعه بهزیستی استان نشان داده است که ضروری است مشاوران و روانشناسان و متقاضیان حقیقی و حقوقی که جهت دریافت پروانه فعالیت مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی به سازمان بهزیستی مراجعه می کنند علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و مدارک مربوطه براساس دستورالعمل های موجود ، مشاوران و روانشناسان مرکز به لحاظ علمی و تخصصی بررسی شوند.

وی تصریح کرد : نادیده گرفتن این موضوع به کیفیت خدمات آسیب می رساند.

جهانشاهی از برگزاری 10 دوره جلسه ارزیابی تخصصی مشاوران و روانشناسان در سال 97 خبر داد و افزود : در سال گذشته 50 نفر در این جلسات ارزیابی شدند.

کد خبر 2218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد