ورامین|مرکز نگهداری معتادین متجاهر  به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دولت در مراسمی، مرکز بهبودی_اقامتی میان مدت احسان در شهرستان ورامین برای نگهداری معتادین متجاهر به افتتاح رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت ورامین، بخشدار جوادآباد، معاون امور توسعه و پیشگیری، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و تعدادی از مدیران شهرستان ورامین حضور داشتند.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت و عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: این مرکز در راستای تامین رفاه اجتماعی اسناد بین المللی و تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی همگان به شرایط پایدار و برابر زندگی، راه اندازی شده است.

محسن فتاپور با بیان اینکه متاسفانه سرریز معتادین دیگر مناطق کشور به تهران و شهرهای اطراف آن می آیند، افزود: امیدوارم روزی فرا رسد نیازی به دایر کردن این مراکز نداشته باشیم.

وی در ادامه با تشکر از همکاری های ادارات شهرستان ورامین با سازمان بهزیستی، تصریح کرد: افرادی که در مراکز بهبودی اقامتی که مشهور به  ماده ۱۵ هستند امکان حضور ندارند در این مراکز که به ماده ۱۶ معروفند، معرفی شده و با تمهیدات سازمان بهزیستی آماده بازگشت به اجتماع می شوند.

گفتنی است، این مرکز با مساحت دو هزار و ۲۴۰ مترمربع و زیربنای یکهزار و ۴۳۰ مترمربع در سه طبقه برای نگهداری چهارصد معتاد متجاهر سطح شرق استان تهران آماده شده که در فاز اول برای ۴۰ نفر از این افراد شرایط ایجاد شغل فراهم شده است.

کد خبر 22103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد