اصفهان| شاهین شهر و میمه| افتتاح پروژه های اشتغال و مسکن در هفته بهزیستی

به مناسبت فرا هفته بهزیستی و با شعار " به زیستن در گام دوم ؛ شفافیت ، توانمند سازی، ارتقای سلامت اجتماعی "  پروژه های اشتغال و مسکن بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور رئیس بهزیستی شهرستان  افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه، مهد کودک مسیح، پنج طرح اشتغال و چهار واحد مسکن که با اعتباری بیش از 13 میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در شهرستان شاهین شهر و میمه  افتتاح و به بهره برداری رسید.

در آیین این افتتاحیه ها، امین عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بهزیستی و عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گفت : با افتتاح طرح های اشتغال در شهرستان برای 12 نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد شده است.

رئیس اداره بهزیستی عنوان نمود که در طرح های اشتغال هر یک از مددجویان توانسته اند از تسهیلات اشتغال 200 میلیون ریالی استفاده نمایند .

امین عسگری با اشاره به فعالیتهایی که در بهزیستی انجام می شود، آن را در بین تمام دستگاه های دولتی پر فعالیت ترین دستگاه معرفی نمود و گفت: تکریم افراد و مددجویان اولین اصل در خصوص وظایف شاغلین در بهزیستی بوده و توانمند سازی روانی، فکری، اجتماعی، فرهنگی جامعه هدف بهزیستی از فعالیت های اصلی این سازمان است.

کد خبر 2208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد