اصفهان| تیران وکرون| افتتاح دو طرح بر گزیده اشتغال

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با حضور در شهرستان تیران و کرون  از یک طرح دریافت تسهیلات کارفرمایی بازید و سپس یک طرح دریافت تسهیلات اشتغال را افتتاح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون، «مجتبی ناجی» به همراه معصومه حقیقی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان از یک کارگاه ریخته گری و تراشکاری که با بکارگیری دو نفر از معلولین از تسهیلات کارفرمایی استفاده نموده، بازدید کردند.
ناجی بعد از بازدید کلیه قسمتهای کارگاه و صحبت با مددجویان شاغل در کارگاه و کارفرما ضمن خسته نباشید وخدا قوت و تشکر از این کار خدا پسندانه؛ این طرح را یکی از طرح های موفق سازمان در زمینه اشتغال برشمرد که هم برای کارفرما و هم معلولین و مددجویان سودمند بوده است و اعلام امیدواری کرد که با بکارگیری مددجویان بیشتر با توجه به پتانسیل بالای این کارگاه،  کارفرما بتواند از خدمات بیمه یا تسهیلات استفاده مجدد نماید.
معصومه حقیقی نیز با اشاره به توانایی‌های بالای معلولین از کار فرما خواست تا با بکار گیری مدد جویان بیشتر، بهزیستی را در توانمندسازی جامعه هدف یاری رسانند.
در ادامه ناجی طرح اشتغال یکی از مددجویان که با اخذ تسهیلات قرض الحسنه ای راه اندازی شده بود و موجب اشتغال زایی سه نفر شده بود را افتتاح کرد.

کد خبر 2207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد