اصفهان| بوئین میاندشت| افتتاح 20 طرح اشتغالزایی و مسکن

همزمان با هفته بهزیستی 20 طرح اشتغالزایی و مسکن مددجویان بوئین میاندشت با حضور معاون پیشگیری و مشاور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، معاون فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، «محمد سعید محمدی» معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان در ابتدای حضورشان در شهرستان  با شرکت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر در فرمانداری، ضمن بیان برنامه ها و اهداف بهزیستی در زمینه مبارزه با مواد مخدر اذعان نمود: شعار هفته بهزیستی در امسال« بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت ،توانمندسازی و  ارتقاء سلامت اجتماعی» است. شفافیت،توانمند سازی و ارتقاء سلامت اجتماعی در بهزیستی مد نظر است تا نسبت به توانمند سازی یا خودکفایی افرادی که به هر دلیلی نیازمند حمایت های اجتماعی هستند، اقدام شود؛ بهزیستی در جهت داشتن جامعه سالم و بدون آسیب اجتماعی و مواد مخدر با اجرای طرح های پیشگیری از قبیل آگاهسازی و آموزش مهارت های زندگی، طرح مانا و تخصیص تسهیلات اشتغال و توسعه در این زمینه گام های خوبی برداشته است.

در ادامه معاون پیشگیری بهزیستی استان و در آیین افتتاح  20 طرح اشتغال زایی و مسکن مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی اظهار کرد: 20 پروژه بهزیستی شامل 10 طرح مسکن با اعتباری بالغ بر 760000000 ریال و 10 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 1945000000 ریال  اعتبارات بخش دولتی و خصوصی و تسهیلات پرداختی برای ایجاد حرفه هایی همچون عکاسی، نجاری، جوشکاری، دامداری و قالیبافی تخصیص یافته است.

وی افزود: شناسایی استعداد و توانمندی های افراد، مهارت آموزی، آموزش فنی و حرفه ای و  تسهیل اشتغال پایدار به منظور توانمند سازی افراد دارای معلولیت و استقلال اقتصادی افراد از جمله اهداف بهزیستی  در حوزه اشتغال است.

کد خبر 2194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد