اصفهان| فراخوان واگذاری مرکز معتادین متجاهر موضوع ماده 16  قانون مبارزه با مواد مخدر

اداره کل بهزیستی استان اصفهان در نظر دارد با توجه به اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، نسبت به واگذاری مرکز معتادین متجاهر مردان(موضوع ماده 16 قانون) واقع در جاده قلعه شور بهارستان اقدام نماید.


اداره کل بهزیستی استان اصفهان در نظر دارد با توجه به اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، نسبت به واگذاری مرکز معتادین متجاهر مردان(موضوع ماده 16 قانون) واقع در جاده قلعه شور بهارستان اقدام نماید. لازم به توضیح است در این مرکزباید خدمات  نگهداری، بهداشتی و درمانی مورد نیاز افراد مشمول ماده 16 قانون، تأمین و ارائه گردد.مراجعین این مرکز از طریق ضابطین دادگستری با دستور مقام قضایی پذیرش و نگهداری می گردند.

 شرایط متقاضیان حقوقی:

تمامی مؤسسات، نهادها و تشکل های غیردولتی، جمعیت های خیریه و سازمانهای مردم نهاد که در راستای درمان و کاهش آسیب اعتیاد فعالیت می کنند می توانند توانند متقاضی مرکز باشند لیکن اولویت صدور مجوز با موسساتی است که مجوز خود را از سازمان بهزیستی گرفته باشند.

اشخاص حقوقی واجد شرایط: حضور حداقل یک نفر فارغ التحصیل رشته های پزشکی، روانپزشکی، مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی، روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و آسیبهای اجتماعی در ترکیب هیات مدیره

شرایط متقاضیان حقیقی

1-  فارغ التحصیل یکی از رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و آسیبهای اجتماعی، مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی، پزشکی، روانپزشکی

2- دارا بودن صلاحیت های عمومی پیش بینی شده در دستورالعمل

3-دارای بودن 2 سال سابقه فعالیت رسمی مرتبط با درمان و بازتوانی معتادان

شرایط عمومی موسس (حقیقی) و نیروی انسانی مرکز:

  • تابعیت جمهوری اسلامی
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مورد تأیید قانون اساسی
  • دارا بودن سلامت روان

متقاضیان واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ درج این فراخوان در سایت اداره کل بهزیستی ، به اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاونت پیشگیری مراجعه نمایند.

کد خبر 2182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد