۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از موظف کردن پیمانکاران به رعایت اصول مناسب سازی در طرح مسکن ملی خبر داد

پنج شهر استان کرمان به عنوان شهر دوستدار افراد دارای معلولیت معرفی می شوند
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از موظف کردن پیمانکاران به رعایت اصول مناسب سازی در طرح مسکن ملی خبر داد

دومین جلسه ستاد استانی مناسب سازی با حضور اعضا و به میزبانی معاونت عمرانی استانداری کرمان امروز دوشنبه ۲۷ مرداد در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل با بیان اینکه حضور فعالانه و بی مانع افراد دارای معلولیت یک امتیاز ویژه در رعایت حقوق شهروندی است ؛ اظهار داشت : مبنای هر نوع احترام و ارزش گذاری به حقوق افرادجامعه به ویژه افراد با شرایط خاص ، از اقدام و اجرا  آغاز می شود .

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی هم نمی تواند به تحقق حقوق افراد دارای معلولیت منجر شود ؛ یادآور شد : باید با پرهیز از اقدامات کم اثر و بی نتیجه به سمت اقداماتی حرکت کنیم که بتواند موانع را از مسیر حضور افراد دارای محدودیت  در جامعه بردارد .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این جلسه به بخش خبر روابط عمومی گفت : عهده دار شدن پیگیری برای  مناسب سازی در مسیرهای رفت و آمد  بیماران در طبقات ساختمان پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی یکی از دستاوردهای این جلسه بود .

صادق زاده از نظارت اداره راه و شهرسازی بر کار پیمانکاران مجری در طرح مسکن ملی خبر داد و افزود : با توجه به اینکه طرح ملی مسکن به تازگی آغاز شده است در مراحل ابتدایی این طرح با موظف کردن پیمانکاران به رعایت اصول مناسب سازی ، گام مهمی در این زمینه برداشته می شود .

وی انتخاب پنج شهر از شهرهای استان را به عنوان شهر دوستدار افراد دارای معلولیت از دیگر دستاوردهای این جلسه ذکر کرد و این اقدام را برای توسعه فرهنگ مناسب سازی و اجرای برنامه های عملیاتی موثر دانست .

کد خبر 21725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد