بوشهر | مراسم تجلیل از سالمندان و بازنشستگان در بوشهر برگزار شد

بوشهر | همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی مراسمی به همت اداره کل بهزیستی و بنیاد فرزانگان جهاندیده اس‌تان بوشهر ویژه سالمندان و بازنشستگان بوشهر برگزار شد .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر این جشن که با حضور دکتر پولادی ریشهری مدیر کل ،معاونین ، مسئولین بهزیستی ، مسئول بنیاد فرزانگان ،معاونین فرماندار شهر بوشهر و مسئولین تعدادی از ادارات استان برگزار شد از معلولین بازنشسته و بازنشستگان ادارات کل بهزیستی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ،فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم پزشکی تجلیل به عمل آمد .

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک هفته بهزیستی افزود:طبق آمار سال ۹۷ جمعیت سالمندان استان شهری ۴۵ هزار نفر و مناطق روستایی ۳۵ هزار نفر بوده است .

دکتر پولادی ریشهری عنوان کرد : کل سالمندان تحت پوشش بهزیستی ۱۳ هزارو سیصدو هفتادو نه نفر است که ۵۶۴۶ نفر از حوزه امور اجتماعی و ۵۵۷۳ نفر از حوزه توانبخشی خدمات دریافت می کنند .

وی گفت :۱۰ درصد جمعیت کشور ما را سالمندان تشکیل می دهند و این آمار بنا به دلایل مختلف رو به افزایش می باشد . در پایان با اهدا لوح تقدیر از بازنشستگان ارشد تجلیل به عمل آمد ‌.

کد خبر 2169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد