مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

گروه استان‌ها- به مناسبت روز خبرنگار صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان و معاونان این اداره کل از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید کردند.


  ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰   اخبار استانها    اخبار کرمان 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به مناسبت روز خبرنگار استان کرمان عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در بیان مسائل و مشکلات اجتماعی به‌خوبی عمل کرده است و وظیفه داریم از این همکاری قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور خبرگزاری تسنیم در آسیب‌های اجتماعی خیرخواهانه و با در نظر گرفتن مصالح مردم و رفع مشکلات آنها بوده است گفت: خبرنگاران تسنیم بدون تعارف و با شجاعت مشکلات جامعه را پیگیری می‌کنند که یک ویژگی مهم و بارز برای خبرگزاری تسنیم است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه جامعه متاسفانه در سال‌های اخیر بیشتر از گذشته درگیر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده و نقش رسانه‌ها در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر است ادامه داد: تجربه نشان داده که هر جا خبرنگاران دغدغه مردم را پیگیری کرده‌اند، دولت و سایر مسئولان را به صحنه آورده و در جهت رفع آن مشکل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل و آسیب‌های اجتماعی کار زیاد شده و اینگونه نیست که کار کمی انجام شده باشد تصریح کرد: با این وجود هنوز جای کار و حساس‌سازی جامعه وجود دارد.

صادق‌زاده با بیان اینکه هر چه جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس باشد و حساسیت آن را افزایش بدهیم کمتر شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود ادامه داد: برای ساماندهی مسائل اجتماعی هنوز کار زیادی باید انجام شود اگر چه هم مردم و هم حاکمیت کارهای زیادی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی هر روز نسبت به گذشته در حال تغییر است گفت: به‌همین دلیل نیاز است که روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به‌روز شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی جدید به استفاده از تکنولوژی‌های جدید نیاز دارد افزود: همه ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و دین ما به این مسئله تاکید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با ادبیات قدیمی نمی‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی رفت گفت: شیرینی کار خبرنگاری همین گره‌گشایی از کار مردم است و بهزیستی برای گره‌گشایی از کار مردم در کنار خبرنگاران قرار دارد.

صادق‌زاده با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها برابر قانون تعیین شده است چرا که مسائل اجتماعی دغدغه مردم بوده و بعضی از دستگاه‌ها تکلیف قانونی دارند ادامه داد: یکی از وظایف رسانه جریان‌سازی یک موضوع در جامعه است و نباید تنها به خبررسانی اکتفا نکرده و مطالبات مردم را پیگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را جریان‌سازی و تکلیف دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را حساس‌سازی کند.

به گزارش تسنیم در این دیدار وحیدزاده معاونت اجتماعی، احمدی‌پور معاون توانبخشی و ملک‌شاهی معاونت فرهنگی پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام
 

کد خبر 21481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد