تهران| بهارستان |اخبار کوتاه بهارستان در هفته بهزیستی

نشست خبری رئیس اداره بهزیستی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی بهارستان، روح الله لطیفیان  رئیس اداره در این نشست خبری با تشریح عملکرد بهزیستی گفت : بهارستان بالاترین آمار جذب اعتبارات افزایش یارانه را در سطح استان تهران دارد.
وی اظهارداشت:  شش هزار و 280 خانواده معلول تحت حمایت بهزیستی بهارستان هستند و در سال گذشته بیست میلیارد ریال تسهیلات جامعه هدف به بانک ها معرفی شده است.
کلنگ زنی اولین مرکز شبه خانواده در بهارستان 
آئین کلنگ زنی اولین مرکز شبه خانواده با حضورخانجانی فرماندار در شهرستان بهارستان برگزار شد.
لطیفیان در مراسم کلنگ زنی اولین مرکز شبه خانواده گفت: زمین مرکز شبه خانواده با همت  شهردار، اعضای شورای اسلامی صالحیه  و با  اهدای یکی از خیرین بخش گلستان بصورت مشارکتی توسط اداره بهزیستی شهرستان ب در دستور سخت قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرماندار بهارستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برنامه های خوبی جهت ایجاد زیرساخت های حمایتی برای طیف های کم برخوردار پیش بینی کرده ایم گفت: صرف نظر از این مجموعه زمین دیگری را که شهرداری صالحیه اهدا کرده است برای خدمات بخشی کمیته امداد شهرستان بهارستان در دست پیگیری و احداث قرار دادیم.
شایان ذکر است: این مراسم با حضورخانجانی فرماندار، باقری بخشدار گلستان، لطیفیان رئیس اداره بهزیستی و جمعی ازمسئولین  درشهر صالحیه برگزار شد.   
تقدیر فرماندار بهارستان از مجموعه بهزیستی 
خانجانی فرماندار بهارستان و باقری بخشدار گلستان با حضور سر زده در اداره بهزیستی از رئیس و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.
مجتبی خانجانی در حاشیه این دیدار گفت: با بهره مندی از ظرفیت های شهرستان بهارستان در ابعاد مختلف، اتخاذ سیاست های لازم به منظور باز توانی معلولین و جامعه هدف در دستور کار جدی قرار گیرد.

کد خبر 2146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد