مناسب‌سازی مبلمان شهری با افزایش ۳۰۰درصدی بودجه شهرداری

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه دغدغه مناسب سازی در دستگاه‌ها وجود دارد، گفت: امسال شهرداری بودجه مناسب سازی خود را ۳۰۰درصد افزایش داد تا مبلمان شهری را مناسب کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از میزان، سید احمد خادم در نشست خبری- علمی با موضوع مناسب سازی معابر که صبح امروز برگزار شد، گفت:این روزها تحولات سریع انجام می‌شود و نیازها و امکانات ما باید متناسب با روز، پیشرفت کند بنابراین تلاش می‌کنیم با اقدامات جدید، به این سمت حرکت کنیم.

وی افزود: یکی از مقوله‌های مهم سازمان بهزیستی، بهره مندی از امکانات اجتماعی تحت عنوان مناسب سازی است. این مفهوم نشان می‌دهد اگر میخواهیم اقدام انجام دهیم باید شان آن رفتار را در نظر بگیریم.

این مقام مسئول بیان کرد: هر اقدامی که انجام می‌شود باید متاسب افراد بهره‌مند باشد. ما باید در بهزیستی، اقداماتی انجام دهیم که افراد تحت پوشش ما، بتوانند مانند سایر افراد از امکانات بهره‌مند شوند و زندگی بهتره داشته باشند.

وی افزود: تشکل‌های مردم نهاد جایگاه خوبی در این زمینه دارند و این افراد حق مشارکت دارند برای همین از آن‌ها قطعا مشورت خواهیم گرفت.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت:تصمیمات گرفته شده باید متناسب افراد باشد و اگر خود مردم در این زمینه کمک کنند، قطعا اقدامات انجام شده بهتر اجرایی خواهد شد.

فرهنگ مناسب‌سازی باید ایجاد شود

خادم گفت: اولین مشکل ما، ایجاد فرهنگ مناسب سازی است و باید عزم ملی در این زمینه انجام شود تا هزینه‌ها کم‌تر شود. باید به این مسئله توجه کرد که همه ما در سال‌های آتی، نیازمند ساختارهای مناسب سازی هستیم و از امروز باید به فکر آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مناسب سازی در دستگاه‌ها وجود دارد، اظهار کرد: امسال شهرداری بودجه مناسب سازی خود را ۳۰۰درصد افزایش داد تا مبلمان شهری را مناسب کند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: از این پس خانواده خود در بهزیستی را دخیل در تصمیم گیری‌ها می‌کنیم، زیرا در اینصورت انتظارات مشخص می‌شود و تصمیمات گرفته شده قطعا کارآمد خواهد بود.

کد خبر 21439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد