خبرگزاری مهر | پویش «همدلی مؤمنانه» در استان سمنان آغاز شد

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه پویش «همدلی مؤمنانه» در استان آغاز شد، گفت: در راستای اجرای این پویش بسته‌های معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه پویش «همدلی مؤمنانه» هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد، اظهار داشت: در راستای اجرای این پویش بسته‌های معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه در این مرحله پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغازشده است، تصریح کرد: این پویش در چارچوب سیر همدلی مؤمنانه و در قالب نهضت ایران همدل تشکیل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان شعار این پویش را «کرامت علوی، شور حسینی» عنوان کرد و افزود: تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای افراد تحت پوشش این سازمان که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندانی که در استان سمنان حضور دارند در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در دستور کار قرار دارد.

ایزد پور تهیه لوازم کمک‌آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف این سازمان را از دیگر سرفصل‌های هزینه‌ای در قالب این پویش برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه آحاد مردم استان سمنان می‌توانند برای مشارکت در این پویش کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کدهای دستوری #۱۴*، #۵*۵*۷۴۱*، #۲۵*۶*۷۲۴* و #۱* به‌صورت آنلاین پرداخت کنند، بیان کرد: ادارات بهزیستی در سراسر شهرستان‌های استان سمنان نیز آماده دریافت‌های کمک‌های نقدی و غیر نقدی و نذورات مردم خیر این استان هستند.

کد خبر 4994843
کد خبر 21419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد