مراسم تودیع و معارفه معاون اموراجتماعی بهزیستی استان برگزار شد

طی مراسمی با حکم دکتر علیرضا حاجیونی فرزانه فیروزی به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان بوشهر منصوب گردید

به گزارش واحد خبرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکترعلیرضا حاجیونی با اشاره به پرمسئولیت بودن خدمت در حوزه امور اجتماعی، از زحمات شایسته منصور احمدی در معاونت اموراجتماعی قدردانی کرد

 وی گفت : همدلی، همزبانی و همراهی رمز موفقیت هر حوزه است و برای حرکت به سمت ارتقاء و پیشرفت هرروز یادگیری مطالب جدید را در برنامه های روزانه داشته باشید. دکتر حاجیونی معاون جدید امور اجتماعی را از همکاران شایسته، فعال و با تجربه بهزیستی معرفی کرد و گفت: تغییرات در اداره کل در جهت هم افزایی وارتقای بهبود سازمانی و بهره وری انجام می گیرد و انتظاردارم با استفاده از منابع موجود درراستای ارتقای بهره وری حرکت کنیم.

درادامه این مراسم منصور احمدی ضمن قدردانی از همکارانش درحوزه معاونت امور اجتماعی گفت: نیروی های انسانی درحوزه امور اجتماعی، تخصص مدار و فعال و کارآمد هستند. احمدی سازمان بهزیستی را ازتخصصی ترین، حمایتی ترین سازمان های کشور دانست و گفت : بهزیستی متولی سلامت اجتماعی و ارایه خدمات به معلولین است. وی با افتخار به آغازکار بعنوان مددکاراجتماعی در بهزیستی گفت: در بهزیستی رأس برنامه کاریم تکریم جامعه هدف و همکاران بود و بیشترین اندوخته ام در بهزیستی دعای خیر جامعه هدف است.

درخاتمه منصور احمدی با اشاره به ویژگی فوریتی بودن کاردرحوزه امور اجتماعی برای سرکارخانم فیروزی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است؛ فرزانه فیروزی در سابقه کاری خود معاونت شهرستان گناوه، اداره پذیرش و کار شناسی مدیریت عملکرد استان را دارد.

کد خبر 21414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد