اصفهان| گام اول، توسعه خدمات؛ گام دوم، کیفیت خدمات

بهزیستی در گام اول انقلاب به دنبال توسعه خدمات بود و در گام دوم به دنبال گسترش کیفیت این خدمات است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، «مجتبی ناجی» معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان که به مناسبت هفته بهزیستی سخنران پیش ازخطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بود؛ ضمن تشریح خدمات متعدد و متنوع بهزیستی به جامعه هدف و عموم مردم، ابراز داشت: امروز خدمات بهزیستی از 20 خدمت در سال 1359 به بالغ بر 180 خدمت رسیده است.

وی با اشاره به دو محور اساسی در صحبت های رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم یعنی مشارکت اجتماعی و عدالت اجتماعی گفت: امروز بهزیستی بعد از گذر از کیفیت خدمات در گام اول، به دنبال گسترش کیفی خدمات خود است.

وی افزود: امروز طرح های مختلفی در بهزیستی در حال اجرا است که مشارکت محور است و گروه های مختلف سنی با تفکر محله و مردم محوری در پیشبرد آن نقش اساسی بر عهده دارند.

ناجی ادامه داد: مشارکت سازمان های مختلف در تسهیل روند مناسب سازی اماکن عمومی برای تردد افراد مختلف جامعه بویژه معلولان و سالمندان از مشخصه های بارز عدالت اجتماعی است.

وی در پایان ضمن تقدیر از آحاد جامعه و دستگاه های اجرایی استان در همراهی و همگامی با بهزیستی، گفت: امروز خانواده بزرگ بهزیستی بویژه خیرین گرانقدر با حمایت های مادی و معنوی خود، نقش اثر گذاری  در کیفی سازی خدمات بهزیستی بر عهده دارند.

کد خبر 2138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد