جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی بهزیستی استان اردبیل در دهه ولایت

بیش از 7 میلیارد ریال مشارکت های نقدی و غیر نقدی در دهه ولایت جمع آوری شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، مدیرکل بهزیستی استان از جمع آوری بیش از 7 میلیارد ریال مشارکت های نقدی و غیر نقدی در دهه ولایت خبرداد.

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با بیان این مطلب که همدلی خیرین و نیکوکاران با مجموعه بهزیستی مدام در حال افزایش بوده و این نگرش به همنوعان در حال گسترش است گفت: بحمداله در دهه ولایت امسال ، بهزیستی استان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کمک های مومنانه و شرکت در این آیین خدا پسندانه شاهد جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در بین اقشار تحت پوشش بود .

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با میزان و مبلغ مساعدتهای مردمی در سطح استان تصریح کرد : در عید قربان مقدار 3 هزار و 621 کیلوگرم گوشت ذبح شده و 465 کیلوگرم هم دام زنده جمع آوری شده بود که این تعداد در بین بیش از 4 هزار و 74 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شد .

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت : در کنار مشارکتهای غیر نقدی مردم نوع دوست استان ، مبلغ 392 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است که با رعایت دقیق سطح نیازمندی مددجویان در بین این عزیزان توزیع شد.

وی ادامه داد : خوشبختانه در سایه توجهات الهی ، همت خیرین و مردم عزیز استان سایر بسته های غذایی هم با ارزش ریالی 3 میلیارد و 759 میلیون ریال هم جمع آوری شده است که بین افراد تحت پوشش حائز شرایط توزیع شد .

ستاری افزود : کل ارزش ریالی مشارکتهای نقدی ، غیرنقدی و گوشت قربانی استان در دهه ولایت ( از عید سعید قربان تا عید غدیر خم ) 7 میلیارد و 991 میلیون ریال جمع آوری شده بود که اظهار امیدورای می رود این ارقام به حول و قوه الهی در سالهای آتی سیر صعودی داشته و ذخیره ای برای آخرت تمامی خیرین و نیکوکاران واقع شود .

کد خبر 21349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد