تهران|  ۹ مرکز خدمات بهزیستی در اسلامشهر به بهره برداری رسید

۹مرکز بهزیستی در حوزه توانبخشی ،مشاوره و درمان ،اشتغال و مشارکت در شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور مدیرکل استان تهران ۹ مرکز بهزیستی در شهرستان اسلامشهر به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در مراسم افتتاح مراکز بهزیستی در شهرستان اسلامشهر طی سخنانی اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ۳۰ پروژه در شهرستان های استان به همت و یاری خیرین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بیات نژاد افزود: در استان تهران بالغ بر ۱۴۰ هزار معلول دارای پرونده بهزیستی وجود دارد که از این تعداد برای ۷۷ هزار نفر در کنار خدمات بهزیستی و توانبخشی مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۳۰۰ مرکز بهزیستی در سطح استان تهران تأکید کرد: امسال برای نخستین بار برای ۱۴ هزار خانوار که سرپرست آنها دارای معلولیت هستند، مستمری های پرداختی بر اساس تعداد نفرات و جمعیت خانواده مستمری پرداخت می‌شود، در حالی که پیش از این مستمری فقط به فرد دارای معلولیت پرداخت می‌شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر از لحاظ جمعیت و وجود مجموعه‌ای متناسب با شاخص‌های مورد نظر بهزیستی یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران به شمار می‌رود، بیان کرد: استقرار و فعالیت مراکز خیریه و خدماتی تحت پوشش بهزیستی با هدف خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه ،هدف ماست و باید زمینه مشارکت و همکاری این افراد را بیشتر از گذشته فراهم و هموار سازیم‌.

بیات نژاد خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت و کمیت خدمات بهزیستی به جامعه هدف از مهمترین اهداف مشارکت و همکاری خدمات بخش خصوصی است که در این راستا مراکزی در شهرها احداث و مشغول به فعالیت شده اند، در مسیری که قرار گرفته ایم بعد از خداوند متعال نقطه اتکای ما به مردم است، در هر کجا که موفقیت به دست آمده مدیون حضور خیرین و نیکوکاران هستیم.

گزارش خبرگزاری فارس بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، مرکز اورژانس اجتماعی چهاردانگه، ۳ مرکز اقامتی و بهبود معتادان و نگهداری سالمندان، دو مرکز مشاوره، یک کارگاه اشتغالزایی روستایی ،یک کارگاه سلامت اجتماعی ویک مرکز گفتار درمانی که توسط بخش خصوصی در جهت ارائه خدمات به افراد تحت پوشش بهزیستی، احداث شده با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران و مسئولین شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 2123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد