تهران| پاکدشت |دیدار معاون فرماندار با جامعه هدف بهزیستی  شهرستان پاکدشت

معاون عمرانی فرمانداری پاکدشت در دیدار با خانواده های نیازمند و معلولان تحت پوشش بهزیستی از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده ها و افراد معلول قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، در این دیدار که به مناسبت هفته بهزیستی و میلاد با سعادت امام رضا(ع) انجام شد، مهدی قمی معاون عمرانی فرمانداری به همراه محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی با یکی از خانواده های معلول در شهر پاکدشت دیدار کرد. 
قمی گفت: وظیفه مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و افراد نیازمند است و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد. 
وی با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان اداره بهزیستی پاکدشت در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش گفت: این وی افزود: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات است 
و: توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد زیر پوشش گفت: ساخت مسکن، اشتغال، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به کودکان ، تدارک پیشگیری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است. 
گفتنیست: معاون فرماندار یک دستگاه ویلچر به ارزش 12میلیون ریال که از طرف بیت شهدای قمی  تهیه شده بود به این خانواده مددجو اهدا کرد و قول مساعد برای تهیه دو دستگاه ویلچر را نیز داد.
 

کد خبر 2110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد