اصفهان| فلاورجان| افتتاح یازدهمین مرکز اتیسم استان در شهرستان فلاورجان

با حضور معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و مسئولین محلی، مرکز مشاوره تخصصی تابان و مرکز توانبخشی روزانه اتیسم توان افزا در شهرستان فلاورجان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان، مرکز توانبخشی اتیسم توان افزا و اولین مرکز مشاوره روانشناختی تخصصی ازدواج و خانواده در شهرستان فلاورجان  افتتاح گردید.

در آیین افتتاح مرکز مشاوره روانشناختی تخصصی ازدواج و خانواده تابان، «سید اصغر فیاض» معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ابراز داشت: در شهرستان فلاورجان دو مرکز مشاوره روانشناختی عمومی و یک دفتر مشاوره تحت نظارت بهزیستی مشغول به فعالیت است و این مرکز، اولین مرکز مشاوره تخصصی شهرستان است که امیدواریم با پتانسیل تخصصی که دارد، نقش تاثیر گذاری در کاهش آسیب های اجتماعی بویژه طلاق و استحکام بنبان خانواده ها داشته باشد.

فیاض در افتتاحیه مرکز توانبخشی اتیسم توان افزا  ضمن اشاره به اهمیت بازتوانی و توانبخشی کودکان اتیسم و حمایت از خانواده‌های آنها، ابراز داشت: اصفهان، اولین استانی بود که اقدام به تاسیس مرکز اتیسم کرد.

وی ادامه داد: در کشور بالغ بر 90 مرکز اتیسم وجود دارد که 11 مرکز آن در استان اصفهان قرار دارد؛ مرکز توان افزا یازدهمین مرکز اتیسم استان می باشد که امروز با هدف خدمت به خانواده های دارای کودکان اتیسم منطقه افتتاح گردید.

کد خبر 2107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد