خراسان رضوی | تسهیل امور برای مشارکت بیشتر خیرین از وظایف سازمان است

وحید قبادی دانا روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خیرین بهزیستی سراسر کشور در مشهد افزود: رویکرد جدید سازمان بهزیستی جذب حداکثری کمک های مردمی و مشارکت خیرین در انجام امور مربوط به افراد نیازمند و زیر پوشش است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تسهیل امور برای مشارکت بیشتر خیرین و همکاری آنان در پیشبرد امور را از وظایف این سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی وحید قبادی دانا روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خیرین بهزیستی سراسر کشور در مشهد افزود: رویکرد جدید سازمان بهزیستی جذب حداکثری کمک های مردمی و مشارکت خیرین در انجام امور مربوط به افراد نیازمند و زیر پوشش است.

وی اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر باید در ایران حضور پیدا کنند و از نزدیک مشاهده کنند که افراد خیر و نیکوکار چگونه به درد دل نیازمندان رسیدگی می کنند، چگونه معلولان و افراد ناتوان را همراهی و نگهداری می کنند و چطور از همه چیز خود می گذرند تا ذره ای کار نیک انجام دهند.

وی با اشاره به ساخت اولین هتل ویژه برای معلولان در مشهد توسط یک نیکوکار گفت: چنین اقداماتی فقط از سوی افراد نیک اندیش انجام می شود و از این دست افراد در کشور کم نیستند.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: رویه جدید در سازمان بهزیستی این است که راه برای حرکت خیرین و کمک آنان باز باشد و سازمان بهزیستی وظیفه دارد هر کجا لازم بود با صدور مجوز و تسهیل امور، راه برای انجام امور خیر را باز کند.

کد خبر 2079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد