ذیحساب جدید بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم معارفه ذیحساب جدید بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم معارفه ذیحساب جدید بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

امیر حمزه حیدریان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از خانم منوری ذیحساب پیشین بهزیستی استان به عنوان نیرویی تلاشگر، اظهار داشت: ذیحساب هر مجموعه بعنوان مشاور امین مدیرکل در امورات مالی است و می طلبد که کارکنان هر دستگاه و ذیحساب ، همکاری و همدلی خوبی با هم در راستای وظایف قانونی خود داشته باشند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب مجموعه بهزیستی استان با عامل ذیحساب این اداره کل ، اظهار داشت: ذیحساب هر دستگاه اجرایی دو وظیفه مهم نظارت و اجرا را بر عهده دارد که باید به خوبی و با دقت صورت پذیرد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با تشکر از زحمات خانم منوری ذیحساب پیشین این اداره کل ،اظهار داشت: تغییر و تحول موجب پویایی هر مجموعه ای است.

وی افزود: خدمت در بهزیستی سخت است اما انجام آن با رضایت دل، شیرینی خاص خود را دارد و قطعا پاداش و اجر الهی بسیار بالایی خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن خوشامدگویی به خانم مجیدی ذیحساب جدید این اداره کل، گفت: کارها در بهزیستی بدون کوچکترین مشکل قانونی توسط مجموعه ای از کارکنان پرتلاش و معاونین انجام می گیرد و انتظار میرود همواره نظارت های دقیق و سرعت عمل در کارها وجود داشته باشد.


 

‍ شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی استان کرمانشاه  ضمن خیرمقدم به مدعوین و تشکر از خدمات خانم منوری، گفت: در زمان حضور خانم منوری در ذیحسابی بهزیستی استان شاهد تحولات ویژه ای در حوزه مالی بودیم و مانند یک خانواده در کنار خانم مجیدی ذیحساب جدید این اداره کل خواهیم بود.

شیرین منوری زارع ذیحساب پیشین بهزیستی استان نیز ضمن تقدیر از مجمموعه مدیریتی بهزیستی استان و همکاری بسیار خوب آنها با واحد ذیحسابی، گفت: در طول سه سال خدمت در بهزیستی استان مشکلات بسیاری برای جامعه هدف در بحران های زلزله، سیل و کرونا به وجود آمد که سعی کردیم در این راستا اقدامات موثری را در چهار چوب قانون انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت در اداره بهزیستی با سایر ادارات دارای تفاوت های بسیاری است، گفت: در طول این دوران شاهد همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه همکاران بودیم و همچنین حمایت های دکتر رضوان مدنی که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور می‌باشد، افتخاری برای ما و استان هستند.

الهام مجیدی ذیحساب جدید بهزیستی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در اداره کل بهزیستی استان بر تلاش و همکاری همگان در راستای اعتلای هرچه بیشتر بهزیستی تاکید کرد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان با اهدای لوح تقدیر و یک اثر از صنایع دستی مددجویان بهزیستی از خانم شیرین منوری زارع تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 20757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد