همدان|کبودراهنگ| روز پرتردد بهزیستی کبودراهنگ در آخرین روز هفته بهزیستی

مسئولین شهرستان کبودرآهنگ و استان از مراکز بهزیستی بازدید کردند.

بازدید فرماندار کبودراهنگ در هفته بهزیستی از مرکز اقامتی میان مدت کاروان بسوی امید

به مناسبت هفته بهزیستی فرماندار به همراه رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از مرکز اقامتی میان مدت کاروان بسوی امید بازدید کرد.

در این بازدید، حجت اله مهدوی فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی ، با چگونگی پذیرش، ترخیص، خدمات بعد از ترخیص به مددجویان و نحوی ارائه خدمات به جامعه هدف آشنا و با بیماران مقیم در مرکز گفتگو کرد.

در ادامه در یک نشست صمیمی و دوستانه بیماران پذیرش شده در مرکز مسائل ومشکلات خود را بعد از بهبودی با فرماندار و رئیس بهزیستی مطرح کردند.

دلجویی از مددجویان بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ - به مناسبت هفته بهزیستی رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ به همراه بخشدار گل تپه و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از منزل تعدادی از مددجویان تحت حمایت بخش گل تپه بازدید کرد.

در این بازدید جعفری نیکو رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان آشنا و جهت رفع مشکلات دستوراتی را به مسئول مجتمع خدمات بهزیستی گل تپه صادر کرد.

گفتنی است در بازدیدهای سبد غذایی ازسوی واحد مشارکتهای مردمی بهزیستی کبودراهنگ به مددجو اهدا گردید.

دیدار رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان کبودراهنگ با امام جمعه

به مناسبت هفته بهزیستی رئیس و کارکنان بهزیستی با حضور در دفتر امام جمعه با باقری امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار جعفری نیکو رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ ضمن  تقدیر از حمایت های امام جمعه  از بهزیستی در راستای انجام وظایف و ارائه خدمات به جامعه هدف، گزارشی از عملکرد بهزیستی شهرستان در راستای اهداف سازمان و حل مشکلات نیازمندان را تشریح کرد.

در ادامه حجت السلام باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با تبریک هفته بهزیستی به رئیس وکارکنان بهزیستی، کار در بهزیستی و حل مشکلات قشر آسیب پذیر جامعه را مقدس دانست و از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان از مرکز معلولین ذهنی کبودراهنگ

به مناسبت هفته بهزیستی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان به همراه رئیس و کارشناس توانبخشی بهزیستی شهرستان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای 14 سال باب الحوائج شهرستان کبودراهنگ بازدید کرد.

در این بازدید فریدالدین حجت الاسلامی معاون توانبخشی ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و تلاش کارکنان مرکز تقدیر و تشکر کرد. در ادامه جعفری نیکو گزارشی از اقدامات و عملکرد مرکز نگهداری را تشریح کرد.

کد خبر 2075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد