البرز | استقرار  تیم اورژانس اجتماعی(۱۲۳) بهزیستی استان در مصلی کرج

کارشناسان و خودروهای تیم اورژانس اجتماعی(۱۲۳) بهزیستی استان با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی اذهان عمومی از فعالیت های بهزیستی در حیاط مصلی کرج گردهم آمدند و اقدام به توزیع بسته های فرهنگی، بروشور و کتابچه های فعالیتهای بهزیستی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و در آخرین روز این هفته دکتر "اسدالله حیدری" مدیرکل بهزیستی استان البرز سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان بود و در همین راستا کارشناسان و خودروهای تیم اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی استان با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی اذهان عمومی از فعالیت های بهزیستی در حیاط مصلی کرج گردهم آمدند و اقدام به توزیع بسته های فرهنگی، بروشور و کتابچه های فعالیتهای بهزیستی نمودند.

 گفتنی است اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای متخصص ، خدمات تخصصی برای افراد جامعه که با بحرانهای فردی و اجتماعی روبرو می شوند خدمات ارائه می دهد.   

بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسرآزاری ، کودکان کار ، دختران و زنان بدسرپرست و یا آسیب دیده ، معلولانی که با مشکلات اجتماعی روبرو می شوند را شامل می شود که بصورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می پذیرد.

 فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینهٔ آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌ههای اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 2059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد