رسیدگی به پرونده جرائم اجتماعی در اولویت است

دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: رسیدگی به پرونده جرائم اجتماعی مانند خشونت، کودک همسری، همسرآزاری و طلاق از اولویت‌های دستگاه قضایی در این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خاش رضا حکمتیان روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از اورژانس اجتماعی و دیدار با کارکنان گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و اقدامات ارزشمند بهزیستی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

وی افزود: گسترده شدن خدمات و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در کاهش وقوع جرم و مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

دادستان عمومی و انقلاب خاش اظهارداشت: برنامه‌ریزی‌های بهزیستی و اورژانس اجتماعی باید با محوریت مردم مداری و اجتماع محوری همراه باشد.

وی ادامه داد: در بهزیستی فرصت‌های خوبی برای خدمت به اقشار محروم و نیز آسیب دیدگان اجتماعی و خدمت به جامعه هدف معلولان وجود دارد که با نگاه بشردوستانه و مقابله با کاهش آسیب‌ها می‌توان از مشکلات و ناهنجاری‌ها در جامعه پیشگیری کرد.

حکمتیان گفت: از دولت و خیران انتظار داریم در حوزه خدمت رسانی به محرومان بیش از پیش سرمایه‌گذاری و حمایت داشته باشند به بهزیستی در تحقق اهداف مقابله با ناهنجاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

ادریس تمندانی رییس بهزیستی خاش نیز با ارائه گزارشی از وضعیت خدمت رسانی به جامعه هدف در این اداره و اورژانس اجتماعی شهرستان اظهارداشت: بسیاری از شهروندان با عملکرد و خدمات  اورژانس اجتماعی آگاهی دارند که شاهد برقراری تماس با این مرکز و یا مراجعه حضوری آنها هستیم.

کد خبر 20379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد