خراسان رضوی| راه اندازی سامانه فراگیر نظارت مستمر و فراگیر بر کار موسسات خیریه به زودی

معاون مشارکت های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در همایش تجلیل از خیران جامعه هدف بهزیستی کشور از تامین اعتبار ساخت و تکمیل ١٦٠٠ واحد مسکن خانوارهای دارای حداقل دو معلول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، «ذوالفقار یزدان مهر» معاون مشارکت های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه همایش تجلیل از خیرین برگزیده بهزیستی کشور با بیان اینکه درصددیم بهزیستی را از رویکرد دولت محوری به سمت مردم محوری سوق دهیم، گفت: توانمندسازی توام با کرامت انسانی برای مددجویان و نهادینه کردن جایگاه مشارکت خیرین در این زمینه رویکرد جدید بهزیستی است.

معاون مشارکت های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۱۴ هزار خانوار دارای چند معلول در کشور شناسایی شدند، ادامه داد: به همت مجمع خیرین و همکاری صمیمانه بهزیستی خراسان رضوی اهداف مورد نظر در همایش محقق شد و تامین اعتبار ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول به بالا از سوی خیرین اتفاق منحصر به فردی است که در این همایش انجام شد و این امر شایسته تحسین است.

وی، افزود: ظرف سه سال آینده نیز ۶ هزار و ۸۸۸ واحد مسکونی دیگر برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر توسط بهزیستی ساخته می شود و امید داریم جشن پایان ساخت مسکن را برگزار کنیم.

یزدان مهر با اشاره به اینکه ۵۰ هزار واحد مسکونی هم اکنون در دست ساخت است، افزود: تفاهم ساخت حدود ۲۰ هزار واحد دیگر در کشور با بسیج و سپاه انجام شده و امیدواریم عملیات ساخت به زودی آغاز شود.

معاون مشارکت های مردمی، موسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در پایان با اشاره به اینکه ایجاد سامانه مجمع خیران در کشور در حال طراحی و تهیه است، گفت: همچنین راه اندازی سامانه فراگیر نظارت مستمر و فراگیر بر کار موسسات خیریه از دیگر اقدامات مهمی است که در کشور آغاز شده است.

کد خبر 2035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =