اجرای ۱۵ طرح مسکن و اشتغالزایی مددجویان دلگانی

۱۵طرح مسکن و اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی در دلگان به مناسبت هفته بهزیستی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بهزیستی ۵ واحد مسکونی  و ۱۰ طرح اشتغالزایی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی شهرستان دلگان با حضور امام جمعه و فرماندار و رییس اداره بهزیستی این شهرستان به بهره بردادی رسید .

رییس اداره بهزیستی دلگان گفت : این طرح ها شامل ۵ واحد مسکونی خانواده دارای دو عضو معلول ، ۶ طرح دامداری و ۴ طرح خیاطی است .

فاطمه سالارزهی با اشاره به این که ۲ واحد مسکونی شهری و ۳ واحد دیگر روستایی است ، افزود : زیر بنای هر واحد مسکونی  شهری و روستایی ۶۰ متر مربع است .

سالارزهی تصریح کرد :  هر واحد مسکن شهری با اعتبار ۵۷۰میلیون ریال ساخته شده که ۳۲۰ میلیون ریال آن بلاعوض و ۲۵۰ میلیون ریال آن وام از سوی بهزیستی بوده است.

وی گفت : هر واحد مسکن روستایی نیز با هزینه ۳۸۰ میلیون ریال ساخته شده که ۱۸۰ میلیون ریال آن بلاعوض و ۲۰۰میلیون ریال وام از سوی بهزیستی بوده است .

رییس اداره بهزیستی دلگان گف ت : در مجموع برای ساخت این ۵ واحد مسکونی ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال هزینه شده است .

فاطمه سالارزهی  همچنین افزود : ۱۰ طرح اشتغالزایی مددجویان با مجموع اعتبار ۵۰  میلیون ریال به بهره برداری رسید  که ۶ طرح آن دامداری و ۴ طرح آن خیاطی است . 

سالارزهی تصریح کرد : در مجموع برای بهره برداری این ۱۵ طرح مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال هزینه شده است  .

کد خبر 20343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد