خراسان رضوی| تعهد مجمع خیرین کشور برای تکمیل و ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای معلولان

رییس هیئت مدیره جامعه خیرین معلولان کشور در اختتامیه برگزاری همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در خراسان رضوی، گفت: مجمع خیرین معلولان کشور تعهد تکمیل و احداث یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای معلولان را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، «حبیب الله بوربور» رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در اختتامیه برگزاری همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در خراسان رضوی، بیان کرد: ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول به بالا در کشور فاقد مسکن بوده اند که تا کنون ۶۷۰۰ واحد مسکونی با کمک بهزیستی تامین و تحویل شده است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، عنوان کرد: به این ترتیب ۷ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی هنوز باید برای این خانواده ها در کشور احداث شود که خیرین تعهد ساخت ۱۵۰۰ واحد از این تعداد را برای امسال اعلام کرده اند.

وی، افزود: این مجمع ۷ سال پیش در کشور راه اندازی شد و قرار بود در سراسر کشور توسعه یابد و همانند مجمع خبرین مدرسه ساز که گستردگی فعالیت دارد اقدام به حل مسائل کند لذا توسعه مجمع در سطح استانها، تجلیل از خیرین و نیکوکاران و نیز حل مشکل مسکن مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی و جذب کمک های خیرین مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

بوربور با بیان اینکه حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران می تواند کمک حال دولت باشد، ادامه داد: تاکنون این قشر نشان داده اند که می توانند نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند. خیرین علاقه مند هستند تا کمک دولت باشند و در این مسیر در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، ساخت مسکن و دستگیری از مددجویان و نیازمندان تاکنون عملکرد مثبت و موثری را از خود بر جای گذاشته اند.
 

کد خبر 2033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =