گیلان | عدالت در توزیع منابع در سطح استانی و شهرستانی در بهزیستی گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : عدالت در توزیع منابع در سطح استانی و شهرستانی در بهزیستی گیلان صورت پذیرفته و همچنان در دست اقدام است .

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی نشست مشترک مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد با نماینده مردم املش و رودسر دکتر عباسی ، فرماندار شهرستان رودسر دکتر اسماعیل پور و ریاست بهزیستی شهرستان در فرمانداری رودسر برگزار شد و در جهت رفع مشکلات  توانخواهان وموانع جامعه هدف با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر حسین نحوی نژاد در حاشیه این نشست گفت : عدالت در توزیع منابع در سطح استانی و شهرستانی در بهزیستی گیلان صورت پذیرفته و همچنان در دست اقدام است .

وی افزود : اشتغال پایدار و تامین مسکن برای مددجویان به عنوان اولویت کاری مورد توجه بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مددجویان را خودکفا کنیم که با استفاده از استعدادهای خود توانمند باشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : دست یاری ما به سمت خیرین و افراد باتجربه است که بتوانند برای رفع مشکلات مددجویان به کمک بهزیستی بیایند.

وی  اظهار داشت : جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است و افراد از زمان قبل تولد با انجام غربال گری‌ها تا بعد تولد و دوران سالمندی از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.

کد خبر 2032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد