استان سمنان ا   افتتاح نمایشگاه توانمند سازی جامعه هدف در شهرستان دامغان

اشتغال پایدار نیازمند عزم جدی برای توانمندسازی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در ششمین روز از هفته بهزیستی نمایشگاه توانمند سازی جامعه هدف، با حضور مدیر کل، معاون اجتماعی و توسعه پیشگیری  اداره کل بهزیستی استان و با همراهی رئیس دادگستری و دادستان  شهرستان دامغان ،رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با حضور در جمع فعالین و برگزار کنندگان این نمایشگاه از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: یکی از رویکردهای سازمان بهزیستی توانمند سازی و پیشگیری است که در این راستا با همت و تلاش جامعه هدف این اداره کل در برپایی نمایشگاه آنچه که  در امر خودکفایی و توانمند سازی و اشتغال پایدار موثر است عزم جدی جامعه هدف در تداوم و استمرار اشتغال آنان می باشد.

این نمایشگاه که با  حمایت اداره بهزیستی شهرستان دامغان و با همت و تلاش جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان در حوزه های اجتماعی و توانبخشی برگزار شده بود بالغ بر۱۲ غرفه و شامل محصولات خانگی و صنایع دستی است.

مددجویان تحت حمایت مراکز ۱۴ معصوم علیهم السلام و توانیابان مرکزالزهرا سلام علیها و گروههای همیارتحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان سمنان  از چندی پیش در حوزه اشتغال و مشاغل خانگی تلاش و فعالیت می کنند تاکنون در عرصه اشتغال فعالیتهای چشمگیری داشتند.

کد خبر 2012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد