بندرعباس | افتتاح کارگاه تولید ماسک در بهزیستی فین

همزمان با سومین روز از ایام گرامیداشت هفته بهزیستی ، کارگاه تولید ماسک بهداشتی در مجتمع خدماتی حمایتی بهزیستی فین آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ درپی شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به مدافعان سلامت با حضور علی قاسم زاده عضو شورای شهر فین  و علی معتبر فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین  علیه السلام این منطقه و نیز با مشارکت شهرداری ، کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهر فین از توابع شهرستان بندرعباس آغاز بکار کرد.

گفتنی است این  کارگاه روزانه  ظرفیت تولید ۱۰۰ عدد ماسک را دارا می باشد و ماسک های تولید شده بین مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی فین توزیع خواهد شد.

افسانه پور محمود سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در این خصوص گفت: با توجه به شرایط بحرانی حال حاضر استان و شهرستان بندرعباس نیاز به  تامین ماسک های بهداشتی یکبار مصرف بیش از پیش احساس می گردد و در این زمینه باید  از ظرفیت مجموعه های تحت نظارت ،گروه های مردم نهاد و خیرین بیش از پیش استفاده گردد.

پور محمود همچنین بازدیدی آنلاین از کارگاه تولید ماسک زنان سرپرست خانوار در محل مجتمع خدماتی حمایتی بهزیستی سیاهو داشت .

کارگاه تولید ماسک  زنان سرپرست خانوار روستای سیاهو با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ عدد ماسک با همکاری دهیاری، پایگاه بسیج خواهران و آموزش و پرورش منطقه راه اندازی گردید است.

کد خبر 19948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد