جلسه بررسی فعالیتهای انجام شده در زمینه ارتقاء سطح آموزشی فرزندان جامعه هدف برگزار شد

جلسه بررسی فعالیتهای انجام شده به منظور ارتقاء سطح آموزشی فرزندان جامعه هدف در راستای تفاهم نامه موسسه یاران علم و بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دکتر امین شاهرخی مدیرکل توجه به آموزش تحصیلی فرزندان شبه خانواده را از رویکردهای اصلی بهزیستی این استان عنوان کرد و گفت: در مراکز شبه خانواده علاوه بر برنامه های ویژه آموزشی رده سنی 3 تا 18 سال، مشاوره روانشناسی توسط کارشناسان مددکاری و روانشناسی و مشاور تربیتی و ایجاد موسسه آموزشی_ پژوهشی و تحصیلی در  ارتقا کیفیت آموزشی  و روانشناختی فرزندان بسیار موثر است.
دکتر خانکه معاون اموراجتماعی بهزیستی استان تهران بر نیاز و ضرورت حضور و مشارکت مستمر دبیران و اساتید دانشگاهی در امر تحصیل فرزندان تاکیدکرد وگفت:  با توجه به اهمیت طرح ارتقا کیفیت آموزشی فرزندان، توسعه و اجرای  طرح در تمام مراکز شبه خانواده شهرستان های استان را خواستار شد.
اصغر شیرازیان مسئول شورای فرهنگی بهزیستی استان تهران نیز ضمن بیان روند  همکاری موسسه یاران علم گفت: این موسسه از سال 97 به صورت رایگان فعالیتهایی را در زمینه ارتقاء و کیفیت بخشی به مسائل آموزشی فرزندان تحت پوشش آغاز و بر این اساس تفاهم نامه ای بین اداره کل بهزیستی استان تهران و موسسه فوق منعقد شده است.
گفتنیست: این جلسه با حضور  دکتر امین شاهرخی مدیرکل،  دکتر مهدی خانکه معاون امور اجتماعی، اصغر شیرازیان مسئول فرهنگی  بهزیستی استان تهران و اکبر رضایی مدیر عامل موسسه خیریه فرهنگی آموزشی سما علم و دانش(یاران علم)  برگزار شد.

کد خبر 19863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد