آذربایجان شرقی | احداث 274 واحد مسکن برای مددجویان در سال جاری

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه مسکن مددجویی از احداث ۲۷۴ واحد مسکن برای معلولین و مددجویان تحت پوشش استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ، بهرام کیخسروی در این افتتاح ها که در پنجمین روز از هفته بهزیستی با حضور معاونین فرمانداران در شهرستانهای چاراویماق و هشترود انجام شد؛ ضمن تبریک هفته بهزیستی با اشاره به اتمام احداث ۱۷۴ واحد از این پروژه ها و پیشی گرفتن مرحله اجرایی از برش استانی تعیین شده ؛تلاش شبانه روزی مسئولین بهزیستی استان جهت برطرف نمودن نیاز مسکن که جزو دغدغه های اصلی و نیازهای معیشتی مددجویان تحت پوشش می باشد را خاطر نشان کرد .

وی مسئولیت اجتماعی همه ارگانها در قبال اقشار تحت پوشش بهزیستی را متذکر شده و افزود: کلیه ارگانها باید در راستای حل مشکلات این افراد دست به دست هم داده و به مسئولیت خویش عمل نمایند و در این راستا بهزیستی استان علاوه بر پروژه های مسکن مذکور ،جهت تامین مسکن ۵۰۰ معلول و مددجوی خویش در روستاها تفاهم نامه ای با بسیج سازندگی امضا نموده است.

کیخسروی همچنین خیرین را همراهان همیشگی خانواده بزرگ دانسته و ابراز امیدواری کرد که با کمک این بزرگواران بتوان بحث فعالیت در حوزه حل مشکلات مسکن مددجویان را تداوم بخشیده و مضاعف نمود و اظهار داشت:خدمت به اقشار تحت پوشش ،افتخاری برای کلیه کارکنان بهزیستی می باشد چرا که آنان ولی نعمتان ما بوده و دعای خیرشان همیشه پشت و پناه خدمتگزاران آنان در این سازمان می باشد.

در پنجمین روز از هفته بهزیستی ۱۳ واحد مسکن مددجویی ،معلولین و خانواده دارای دو عضو معلول روستایی از مجموع ۵۶ واحد هفته بهزیستی در شهرستانهای چاراویماق و هشترود افتتاح شد.

کد خبر 1961

خدمات الکترونیک پرکاربرد