بوشهر|۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر احداث می‌شود

بوشهر/مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تامین مسکن افراد تحت حمایت را در اولویت‌ برنامه‌های بهزیستی دانست و گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان بوشهر ساخته می‌شود.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علی پولادی ریشهری صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی  با تاکید بر توجه به حل مشکلات مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: هم اکنون ۷۶ هزار و ۶۴۱ نفر تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر هستند و بهزیستی استان ۱۵۰ مسئولیت در قبال جامعه هدف خود دارد.

وی با تاکید بر حل اشتغال مددجویان افزود: در زمینه اشتغال هم سال گذشته ۹۱۹ نفر تعهد بهزیستی استان برای اشتغال بوده که بیش از این رقم اجرایی شد و در همین مدت ۶۶۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی ویژه معلولان استان بوشهر مورد تصویب قرار گرفته است افزود:بر اساس تفاهم نامه‌ای هم که به امضای استاندار و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر احداث می‌شود.

دکتر پولادی ریشهری تامین مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی را در اولویت برنامه این نهاد حمایتی دانست و افزود: در این راستا ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان بوشهر ساخته می‌شود که، تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات خانواده‌های دارای افراد معلول برطرف می‌کند.

استاندار بوشهر نیز با گرامیداشت هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه بهزیستی در استان بوشهر اظهار داشت: کار در بهزیستی سختی‌های خودش را دارد با توجه به جامعه هدف خاصی که بهزیستی دارد، فعالیت متولیان امر در این بخش قابل تقدیر است.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی در زمان مقرر بیان کرد: باید در موضوع سلامت جامعه هدف بهزیستی برنامه ریزی لازم صورت گیرد و کارهای خوب انجام شده در این بخش را تداوم داد.

کد خبر 1956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد