بهداد، سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی کشور شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «هادی بهداد» را به عنوان سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «هادی بهداد» را به عنوان سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای هادی بهداد

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و براساس پیشنهاد معاونت محترم امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید. در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی مبنی بر کاهش تصدی‏گری دولت در امور غیرحاکمیتی، تمرکز زدایی از بخش دولتی و گسترش امر خصوصی‏سازی، انتظار دارم با بهره‌‏گیری از مشارکت داوطلبانه و مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه و استفاده از ظرفیت‏‌ها و امکانات موجود در جهت ایجاد وحدت رویه و تسهیل روند امر توسعه و گسترش مراکز و موسسات غیردولتی همکار سازمان، نظارت و پایش مستمر، پویا و کارآمد و تسهیل‏گری فرایند صدور مجوزهای فعالیت برای مراکز و موسسات غیردولتی هم راستا با اهداف سازمان، اصلاح، نظام‏‌مند نمودن و ساماندهی اقدامات و فعالیت های آنها در جهت ارتقاء کمی و کیفی روند ارائه خدمات به آحاد جامعه هدف و رضایتمندی ارباب رجوع، افزایش اعتماد و تقویت سرمایه اجتماعی اهتمام نمائید. توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسئلت می‏نمایم. 

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 1951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =