مازندران| قائمشهر|مرکز مشاوره تخصصی پندار  در هفته بهزیستی افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق معاونین توانبخشی و توانمندسازی ، مسئول بازرسی و ریاست حراست ستاد بهزیستی در پنجمین روز از هفته بهزیستی مرکز خدمات تخصصی مشاوره و روانشناختی پندار ، با تمرکز بر خدمات تخصصی تربیتی و مشاره تحصیلی را افتتاح کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر سید سعید آرام با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت، به روز و استاندارد گفت: در مراکز مشاوره به دنبال ارائه خدمات تخصصی به افراد عادی جامعه هستیم.

وی با تاکید بر آموزش مهارتهای زندگی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی افزود: مراکز مشاوره این چنینی به عموم مردم کمک میکنند تا راه های رویایی با معضلات اجتماعی و خانوادگی را بیاموزند.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه  در سال گذشته 110هزار نفر در سراسر استان از خدمات مراکز مشاوره بهره مند شده اند خاطرنشان کرد: علاوه بر 160 مرکز مشاوره در استان خط تلفنی 1480 بصورت رایگان به عموم مردم مشاوره تلفنی ارائه میکند.

دکتر آرام با تاکید بر رشد دانش و فرهنگ عموم در استفاده از خدمات مشاوره ای اذعان کرد: در بحث بهره گیری از خدمات مشاوره ای و اعتماد عموم به این مراکز مازندران جزو پیشتازترین استانهای کشور میباشد.

کد خبر 1950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد