رئیس سازمان بهزیستی کشور از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) بازدید کرد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با سیدضیاء هاشمی مدیرعامل دیدار و از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی پس از حضور در ایرنا با «سیدضیاء هاشمی» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

«وحید قبادی‌دانا» رییس سازمان بهزیستی کشور در این دیدار با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، گفت: برای اطلاع‌رسانی دقیق  و شفاف از نحوه عملکرد و خدمات هر سازمان لازم است تا از جدال رسانه‌ای  پرهیز کرده  و تعامل خوبی داشته  باشیم؛ چراکه معتقدیم رسانه می‌تواند بعنوان یکی از شرکای اجتماعی ما  باشد.

رییس سازمان بهزیستی کشور، افزود: بهزیستی بعنوان یک نهاد حمایتی همواره تلاش می‌کند تا فعالیت‌های خود را برای افزایش اعتماد عمومی به ویژه جامعه هدف خود در اتاق شیشه‌ای انجام دهد.

وی بیان داشت :در شرایط موجود اقتصادی و تحریم ، متاسفانه دیوار دولت کوتاه است  . چرا که  امروز هرکس نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد ،کم‌کاری خود را به گردن دولت می‌اندازد که این بی‌انصافی است و باید انصاف به  خرج  داد.

وی با بیان اینکه با وحدت، همدلی، خود باوری می‌توان بر مشکلات فائق آمد، تصریح کرد: ما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و برای رفع مشکلات لازم است جوانان نیز وارد عرصه کار و مدیریت شوند؛ چراکه بهبود وضعیت زندگی مردم مهم و یکی از اساسی‌ترین رویکردهای نظام و جامعه است.

به گفته قبادی‌دانا ، عدالت اجتماعی یکی از مهمترین اصولی است که باید در راستای آن حرکت کرد و  گام برداشت .

رسانه‌ها برای جلب اعتماد عمومی نقش مهمی ایفا می‌کنند

در ادامه «سیدضیاء هاشمی» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، ضمن اعلام آمادگی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک نهاد حمایتی و با اشاره به مراجعات گسترده مردم  و جامعه هدف به بهزیستی، افزود: به نظر می‌رسد انعکاس خدمات این سازمان برای جلب اعتماد مردم و بهره‌گیری از مشاکت‌های اجتماعی مهم و تاثیرگذار باشد.

به گفته وی، امروز با توجه به پیچیدگی دنیای معاصر نمی‌توان بدون داشتن تخصص وارد عرصه مدیریت شد.

به اعتقاد هاشمی، علاوه بر داشتن تخصص، ایمان و باور و تعلق‌خاطر که از جمله خصوصیات بارز رییس سازمان بهزیستی است موجب شده تا این سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق باشد. 

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ،  به حادثه سیل اخیر اشاره کرد و افزود: خدمات این سازمان در سیل اخیر قابل تقدیر است، همچنین در بحث تامین مسکن مددجویان نیز اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های خوبی صورت گرفته است.

به گفته مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی،  ایجاد اعتماد در بین مردم یکی از مهمترین مسایلی است تا مردم با توجه به آن به بهزیستی کمک کنند؛ چراکه کمک به محرومان و نیازمندان یک ارزش عمومی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتماد اجتماعی در جامعه پایین آمده است، در پایان یادآور شد: رسانه‌ها برای جلب اعتماد عمومی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

کد خبر 1939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =