سپاه آماده همکاری با بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان است

جلسه پیگیری روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی استان پیرو تفاهم نامه کشوری سازمان بهزیستی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، جلسه پیگیری روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی استان پیرو تفاهم نامه کشوری سازمان بهزیستی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در محل دفتر سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف و با حضور سردار آسیابانی جانشین قرارگاه، سرهنگ حبیبی نماینده سپاه در موضوع مسکن، مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج سازندگی در کمک به ساخت مسکن مددجویان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بحث مسکن مددجویان، خواستار سرعت بخشی به ساخت مسکن با همکاری قرارگاه نجف شد.

سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان در زمینه ساخت مسکن خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.

با توجه به اینکه سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است، زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد: تاکنون ۷۵ مورد را شناسایی کرده ایم و قرار است بهزیستی اقدامات اولیه در این خصوص از جمله صدور مجوز اطلاعات تکمیلی را در اختیار قرارگاه قرار دهد و سپاه نیز کار ساخت و ساز را انجام دهد.

لازم به ذکر است ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با کمک بلاعوض هفت میلیون تومانی بهزیستی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام می گیرد.

کد خبر 1931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد