همدان| بهره مندی بیش از یک سوم جمعیت استان از خدمات بهزیستی

مرکز روزانه توانبخشی سالمندان حامیان مهر با حضور مدیرکل دفتر مراکز روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان همدان، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیرکل بهزیستی استان در آئین افتتاح مرکز روزانه توانبخشی سالمندان حامیان مهرگفت : سلامت اجتماعی و بسترسازی سلامت اجتماعی برای آحاد مردم در قالب برنامه های بهزیستی مشهود است و این مقوله امسال  در شعار هفته بهزیستی " به زیستن در گام دوم ، شفافیت ، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی " تحقق یافته است .

الوند گفت : بیش از یک سوم جمعیت استان از خدمات متنوع سازمان بهزیستی بهره مند هستند و با برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات تلاش کرده ایم تا سطح رضایت مندی مردم را افزایش دهیم .

وی افزود : دولت ، مردم و بخش های غیردولتی سه ضلع ارائه خدمات اجتماعی هستند و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات بدون حمایت های مردم و بهره گرفتن از توان بخش های غیردولتی محقق نمی شود .

الوند خاطرنشان کرد: پنج مرکز در استان شامل سه مرکز شبانه روزی و دو  مرکز روزانه در حال ارائه خدمت به سالمندان هستند .

مدیرکل بهزیستی استان گفت : همدان چهارمین استان پیر  کشور است و این یعنی شاخص های امید به زندگی در استان بالا رفته است اما باید با برنامه ریزی مناسب برای ارتقای کیفیت خدمات تلاش نمود .

کد خبر 1930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد