استان سمنان ا جشن هفته بهزیستی با حضور مدیر کل و کارکنان

پیشرفت و موفقیت مرهون تلاش و زحمات کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان جشن هفته بهزیستی با حضور مدیر کل،معاونین و کارکنان در ستاد اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

 علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با حضور در جمع کارکنان ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا علی الخصوص شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش هفته بهزیستی را به همه ی کارکنان در سطح استان تبریک گفت.

ایزدپور بیان داشت: حضور کارکنان در  کنار یگدیگر و تعاملات درون سازمان مطلوب باعث شکوفایی بیش از بیش توانمندی ها و تخصص کارشناسان در امر خدمت رسانی به جامعه هدف و رضایت همگان می شود.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه به رتبه های برتر  اداره کل بهزیستی استان سمنان در سه سال متوالی در جشنواره شهید رجایی کارکنان  و کسب نشان تقدیر به جهت فعالیت در امر اشتغال  و تقدیر از زحمات این اداره کل در  عرصه مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت .

ایزدپور  افزود: پیشرفت و موفقیت اداره کل بهزیستی استان سمنان مرهون تلاش و زحمات کارکنان توانمند و متخصص است و سپس در ادامه از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر از  برگزیدگان مسابقه ادبی پایگاه بسیج رمضان تحت عنوان "قدر مقاومت" و برگزیدگان جشنواره قرآنی در بخش کارکنان در سطح استان و اسامی "رضا و معصومه"  و برگزاری مسابقه خاطره گویی کارکنان از دیگر برنامه های جشن هفته بهزیستی بود.

کد خبر 1916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد