گیلان | افتتاح زمین ورزشی در راستای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در روستای خواچکین خمام

معاون امور پیشگیری بهزیستی گیلان خانم دکتر نوبخت در حاشیه این افتتاح گفت : ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد و توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزبستی در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور زمین وررشی روستای خواچکین خمام جهت اوقات فراغت جوانان و بانوان محل توسط دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان جناب اقای مهندس باقری ،معاون محترم پیشگیری اداره کل بهریستی ستان خانم دکتر نوبخت ،نماینده محترم ورزش و جوانان ،دهیاری و بخشداری ،مسئول محترم مجتمع یاوران شمال و جمعی از بانوان محله افتتاح گردید.  

معاون امور پیشگیری بهزیستی گیلان خانم دکتر نوبخت در حاشیه این افتتاح گفت : ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد و توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد. وی افزود : کشورهای جهان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش عاملی پیشگیرانه از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

دکتر نوبخت ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، رویکرد پیشگیرانه را برای کاهش معضلات اجتماعی و اعتیاد و مصرف مواد مخدر دنبال می‌کند و خوشبختانه این رویکرد در بین مسئولان نیز از جایگاهی مهم برخوردار است.

وی  تصریح کرد: استفاده خوب و بهینه از امکانات موجود نیز تا حد زیادی کاهش معضلات جامعه را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است که همه مردم و مسئولان با فعالیت گسترده و مستمر در این عرصه گام بردارند.

همچنین در این مراسم ورزش و جوانان خمام یک عدد توپ والیبال و تور مخصوص به این مکان اهدا و مقرر گردید حمایت های بیشتری در این راستا توسط دستگاهها صورت گیرد.

کد خبر 1908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد