کردستان |دیواندره |افتتاح موسسه بنیاد فرزانگان چهل چشمه دیواندره

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، موسسه بنیاد فرزانگان چهل چشمه دیواندره افتتاح شد.

این موسسه بنا بر ضرورت های ناشی از تغییرات و پیچیده تر شدن اجتماعات انسانی و در راستای کمک به توانمندسازی سالمندان در همه ابعاد زندگی (جسمی،  روانی، اجتماعی، هنری، ورزشی و...) ، توسط اداره بهزیستی شهرستان دیواندره و با بهره گیری از تجربیات و حضور سالمندان با نفوذ و خوشنام شهرستان تاسیس شد.

ساختمان این موسسه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۲۵ تیر ۹۸ و با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی از جمله رئیس شورای شهر ،شهردار، روسای  آموزش و پرورش ،هلال احمر ،شبکه بهداشت ، اداره کار، فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی،کمیته امداد و جمعی از خیرین و سالمندان و اصحاب رسانه شهرستان افتتاح شد.

هدف از تاسیس این بنیاد، کمک به سالمندان جهت بهبود سبک زندگی و همچنین افزایش مشارکت های فعال اجتماعی بوده و امید است با همکاری خود سالمندان، خیرین و ادارات و همه ارکان اجتماعی نقشی مفید و مثمرثمر در این مهم داشته باشد.

در این مراسم، کریمیان رئیس اداره بهزیستی دیواندره ، نادری کارشناس امور سالمندی بهزیستی و آقامیری مدیر عامل بنیاد فرزانگان به بیان اهداف تشکیل بنیاد و انتظارات  از دستگاههای دولتی و نیکوکاران شهرستان در جهت هم افزایی و تعامل مثبت و سازنده پرداختند.

منبع: اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 1899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد